ČESTA PITANJA


Da li se moram registrirati?

Ne. Kupovinu možete odraditi kao “gost”, gdje ćete morati dati potrebne informacije za izdavanje računa te podatke na koju adresu kupljenu robu treba isporučiti. Vaši podaci nakon kupnje više neće biti na internetu, nego samo u sistemu za izdavanje računa.



Da li je u cijenu robe uključen i trošak transporta?

Ne. Trošak dostave se posebno obračunava i prikazuje u pregledu prije naručivanja/plaćana. Definira se prema o ukupnoj težini paketa i mjestu isporuke, a prema cjeniku DPD transportne službe.



Trebao bih dostavu na drugu adresu (za fizičke osobe)

Želite račun na jednu adresu, a isporuku robe na drugu adresu. U tome slučaju adresu za isporuku navedite u napomenu. (npr. Adresa za isporuku je drugačija od adrese računa i glasi:…).



Trebao bih dostavu na drugu adresu (za pravne osobe)

Želite račun na jednu adresu, a isporuku robe na drugu adresu. U tome slučaju kliknite na kućicu “Adresa isporuke različita od adrese računa) i popunite adresu isporuke.



Koje su vrste plaćanja?

Kupovinom putem web shopa moguće je jedino jednoobročno plaćanje putem kartice. Želite plaćanje putem virmana, obratitie nam se putem e-maila na webshop@maxigold.hr.



Gdje mogu pratiti status svoje pošiljke?

Nakon provedene narudžbenice, dobiti ćete prvi mail sa potvrdom narudžbenice i detaljima kupnje. U drugom mailu uslijediti će informacija o slanju pošiljke putem DPD-a gdje ćete dobiti i broj za praćenje pošiljke koji ćete moći provjeriti na slijedećoj adresi: https://tracking.dpd.de/status



Gdje su detalji moje narudžbenice?

Nakon svake uspješno generirane narudžbenice dobiti ćete potvrdu e-mailom sa detaljima narudžbenice koje ste unijeli prilikom kupnje.



Kako mogu zamjeniti robu ili dobiti povrat sredstava?

Informacije o zamjeni ili povratu sredstava mogu se naći u našim uvjetima poslovanja i/ili na web stranici "Pravo povrata".



Da li mogu nabaviti kod Vas robu koju nemate na webshopu?

Možete. Pošaljite upit na webshop@maxigold.hr .



Maxigold Team